Hledat
Úvod > Detail novinky Dobýváme evropský retail díky našemu kreativnímu konceptu

Dobýváme evropský retail díky našemu kreativnímu konceptu

Bulharský retail zaznamenal, jak může vypadat funkční kreativní koncept, který jsme vytvořili pro evropského hráče Sportisimo. Moris design zajišťuje postupnou revitalizaci některých obchodů se sportovním vybavením. I v bulharské Sofii jsme začínali analýzou, která nám velmi pomohla správně definovat potřeby zákazníků a účelně tak např. rozvrhnou rozmístění prvků, které přizpůsobujeme dle dané země.  Nejen nabídnout široký výběr sportovních produktů, ale hlavně zaujmout svého zákazníka a udržet ho v neustále pozornosti, bylo mimo jiné také cílem našeho konceptu. Samozřejmě, že každý trh je jiný, ale emoce jsou v jistém stupni nákupu stejné a musí být na prvním místě. Na celém procesu vývoje se podíleli kreativci, designéři, grafici, technologové, konstruktéři a samozřejmě celý výrobní tým, který si zaslouží velké díky.

Přehlednost produktů, ale i jistá dravost konceptu, který jsme nastavili, jen dokreslují funkčnost celého konceptu. Přeměnu obchodu Sportisimo jsme již aplikovali na českém trhu, kde jsme doslova přetvořili obchod v pražském Palladiu Praha, neboť před začátkem přeměny zde byly prakticky holé stěny. 

Naše nové prvky (symbol šipky nebo ,,brány světů“) vtiskly novou dynamickou tvář Sportisimu. Brány světů kromě dálkové navigace na kategorii efektivně zvýrazňují vybrané portfolio a velmi účelně rozehrávají emotivní hru se zákazníkem na místě i díky naklonění vizuálu směrem k zákazníkovi.

Naše cesta byla náročná, ale úspěšná a výsledek funkčního konceptu je toho jasným důkazem.  Správně nastavená strategie a kreativita je naším hlavním poznávacím znamením a ve spojení se zajímavým klientem, jako bylo Sportisimo, jde všechno velmi snadněji. A protože bulharský retail se nám moc zamlouvá, domníváme se, že zde nejsme naposledy.

Copyright © 2020 MORIS design s.r.o.