Hledat
Úvod > O nás > Blog > Detail blogu Realizace prodejny krok za krokem

Realizace prodejny krok za krokem

Otevření prodejny není jen tak – ať už se jedná o zmodernizovanou pobočku nebo úplně nový obchod. Stojí za tím spousta práce a plánování. Základem úspěšné a výdělečné prodejny jsou promyšlený design interiéru a jeho kvalitní provedení. A jak tvorba takového základu vypadá v praxi? Pojďme se na to podívat.

1. Store check neboli analýza stávajícího stavu

Funkční design je založený na pevných datech. Ještě před prvním návrhem je tedy zapotřebí analyzovat stávající řešení. Běžně tak ve stávající prodejně provedeme marketingový průzkum, kdy pomocí cíleného dotazníku získáme cennou zpětnou vazbu od vašich zákazníků. Kromě průzkumu si s klientem stanovíme cíle, kterých má nový design dosáhnout – vyšší tržby, více zákazníků, modernější vzhled apod. Pokud se chystáte otevřít první prodejnu, upřesníme si vašeho cílového zákazníka, poskytované služby i cíle společně bez průzkumu. Základní otázky, na které se vás zeptáme, najdete tady.

 

2. Návrh designu prodejny

Na základě analýzy stávajícího řešení a získaných poznatků vypracuje náš designér layout prodejny – tedy rozvržení prostoru. Následně představíme design interiéru ve 3D programu, aby měl klient lepší představu. S klientem po celou dobu návrhy konzultujeme a udržujeme ho tím v obraze. Při navrhování designu se snažíme, aby odrážel identitu dané značky.

 

3. Prototypování a testování

Po finálním návrhu schváleným naším klientem, přichází na řadu výroba, která se nachází jen pár kroků od kanceláře designéra – přímo v naší vlastní výrobní hale. Výrobu a design je tak pro nás jednodušší korigovat. Ještě před zahájením sériové výroby vytvoříme prototyp vybavení prodejny. Celý obchod postavíme v našich testovacích prostorách o velikosti 100 m2. Jako jediný v ČR jsme schopni postavit celý funkční obchod přímo v naší výrobní hale. Klient si tak prodejnu může projít a vyzkoušet jako zákazník. Díky tomu můžeme vyladit veškeré materiálové a výrobní detaily a klient ví, co kupuje. Navíc zjistí, jaké dojmy a emoce prodejna v zákazníkovi vyvolá. 

 

4. Stavební úprava prodejny

Většinou jsou potřeba stavebních úprav v prostorách klienta, aby odpovídaly zákonným normám pro provozování obchodu. Díky naší vlastní stavební divizi MORIS construction klientovi zajistíme kompletní stavební práce od projektu až po kompletní instalace, ať už se jedná například instalaci vzduchotechniky, ZTI, elektroinstalaci či pokládku dlažby nebo kompletní výmalbu. U mnoho stavebních projektů i figurujeme jako Generální dodavatel stavby. 

 

5. Instalace vybavení prodejny

Námi vyrobený nábytek dodáme na místo a postaráme se o jeho profesionální instalaci – včetně brandingu, zapojení světelné reklamy i polepení výlohy. Naši klienti navíc mohou využít naši službu facility management pro údržbu vybavení a případné opravy či výměnu poškozených dílů po celou dobu fungování prodejny. Klientovi tak dodáme již hotovou prodejnu, do které stačí dovézt zboží.

 

 

Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.