Hledat
Úvod > POS & Stojany

POS & Stojany

Design a promyšlená funkce prodejních nebo promo stojanů je naší silnou stránkou. Prodejní stojany navrhujeme v 3D nástrojích, vizualizace tvoříme na základě vašeho reálného prostředí. Garantujeme 100% funkčnost, účelnost a perfektní marketingový dopad. Za naše produktové prodejní stojany jsme obdrželi řadu mezinárodních cen.

Prodejní stojany vyrábíme z nejrůznějších materiálů, v provedení a za použití technologií, které respektující prodejní potřebu konkrétního produktu. Navrhujeme a vyrábíme stojany kovové, dřevěné, plastové, skleněné, plexisklové, interaktivní nebo v kombinacích různých materiálů. Provedení produktových stojanů je pultové, podlahové, závěsné, dočasné, permanentní nebo zcela atypické.

Produktové stojany navrhujeme a prototypujeme v Praze, sériovou výrobu provádíme v moravské pobočce.

Naše výrobní kapacita je v tisících kusů měsíčně. Naše prodejní stojany vyvážíme do všech států EU i do dalších lokalit. Roční produkce se pohybuje kolem 40 000 kusů.

Vybrané realizace

Úvod > POS & Stojany CK FISCHER A EXIM TOURS

CK FISCHER A EXIM TOURS

Klient
FISCHER, a. s.
Segment
Služby
Realizace
2022
O projektu

Dokonalé souznění dvou značek v jednom konceptu – tak by se dala popsat nově otevřená pobočka cestovní kanceláře Fischer. Nová ikona a světelná linka v barvách obou společností elegantně vyjadřují spojení CK Fischer a Exim Tours. 

Koncept pro tuto pobočku vychází z designu interiéru CK Fischer. Pro klienty CK jsme zařídili komfortní čekací zónu s nábytkem z kvalitního materiálu. Ta je opticky oddělena designovým obkladem stěn od části s jednacími pozicemi. Zákazníci si zde mohou vypít kávu, dobít telefon a sledovat nabídky destinací na LCD obrazovkách. Díky tomu si klienti mohou v klidné atmosféře dřevěného obkladu a příjemného osvětlení navodit tu správnou dovolenkovou náladu.

Nově řešené pracovní stoly jsou přívětivější nejen pro zákazníky, ale také pro personál. Mezi jednotlivými pracovišti se nachází zelené rostliny nebo společná tiskárna, čímž dochází k optickému oddělení jednotlivých pracovišť. To jsme podpořili i úložným prostorem na straně obsluhy. Ten do jisté míry zaručuje vizuální, a především také zvukovou bariéru, díky které se pracovníci vzájemně neruší a na jednání s klienty mají klid. Funkčnost konceptu podporuje designový „bumper“ – tedy obložení zadní stěny do výše skříněk, jež brání oděru stěny od křesel obsluhy. Pro zaměstnance i klienty jsme zároveň vybrali pohodlný sedací nábytek odpovídající potřebám při jednání.

Výraznou dominantou konceptu a celého prostoru je mapa složená z malých zrcadlových bodů, které v rámci světelných odrazů symbolizují celosvětové pokrytí jednotlivých turistických destinací. Omezením vysokých skříní kolem obvodu a doplněním prostoru o rostliny jsme navodili příjemné prostředí, které kontrastuje s dosavadním designovým konceptem.

Líbí se Vám tento projekt?

Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny

NEZÁVAZNá poptávka

Podobné realizace

Mohlo by vás zajímat

Světelná reklama Polepy
Copyright © 2022 MORIS design s.r.o.