Hledat
Úvod > POS & Stojany

POS & Stojany

Design a promyšlená funkce prodejních nebo promo stojanů je naší silnou stránkou. Prodejní stojany navrhujeme v 3D nástrojích, vizualizace tvoříme na základě vašeho reálného prostředí. Garantujeme 100% funkčnost, účelnost a perfektní marketingový dopad. Za naše produktové prodejní stojany jsme obdrželi řadu mezinárodních cen.

Prodejní stojany vyrábíme z nejrůznějších materiálů, v provedení a za použití technologií, které respektující prodejní potřebu konkrétního produktu. Navrhujeme a vyrábíme stojany kovové, dřevěné, plastové, skleněné, plexisklové, interaktivní nebo v kombinacích různých materiálů. Provedení produktových stojanů je pultové, podlahové, závěsné, dočasné, permanentní nebo zcela atypické.

Produktové stojany navrhujeme a prototypujeme v Praze, sériovou výrobu provádíme v moravské pobočce.

Naše výrobní kapacita je v tisících kusů měsíčně. Naše prodejní stojany vyvážíme do všech států EU i do dalších lokalit. Roční produkce se pohybuje kolem 40 000 kusů.

Vybrané realizace

Úvod > POS & Stojany DÉMOS

DÉMOS

Klient
Démos Trade a. s.
Segment
Hobby
Realizace
2022
O projektu

Firma Démos je největším dodavatelem materiálů pro výrobu nábytku v České republice s více jak dvacetiletou tradicí.

U prodejny Démos nás čekal nelehký úkol – vytvořit jedinečný moderní prostor kombinující potřeby B2B a B2C zákazníků. Spojit velký showroom a prodejnu pro koncové zákazníky. Obě skupiny mají svá specifika a žádná z nich se nesmí cítit opomíjená nebo znevýhodněná. Začali jsme tedy vytvořením přehledné zákaznické cesty pro obě tyto skupiny, což byl i hlavní bod celého re-designu.

Orientaci na prodejně jsme podpořili světelnou navigací na jednotlivé kategorie zboží. Kvůli barevné a tvarové různorodosti sortimentu jsme zvolili technicky i vizuálně nejčistší možnou prezentaci na bílých stojanech. Jejich univerzálnost podtrhují výměnné panely, které lze přizpůsobit odlišným typům vystavovaného zboží.

K jednotlivým kategoriím produktů pak zákazníka nasměruje světelná navigace. V rámci signage jsme rovněž nastavili základní grafický manuál pro využívání ploch v rámci dodavatelské navigace tak, aby stále fungovala i ve spojení s vlastními výrobky. Pro každou kategorii i podkategorii jsme navrhli řešení cílené na klienta, který si každý produkt může porovnat s protikusem a vyzkoušet různé typy LED osvětlení. Díky jednoduchému a čistému působení celkové expozice se zákazníci v prodejně mohou rychleji zorientovat, což jim usnadní i konečný výběr produktu.

Z 560 m2 nepřehledného prostředí se stala architektonicky čistá moderní prodejna. Na našich unifikovaných stojanech pak krásně vyniknou stěžejní produkty a z celé prodejny se tímto stává inspirativní prostředí, kde zákazníci snadno najdou to, co hledají.

Líbí se Vám tento projekt?

Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny

NEZÁVAZNá poptávka

Podobné realizace

Mohlo by vás zajímat

Světelná reklama Polepy
Copyright © 2022 MORIS design s.r.o.