Hledat
Úvod > POS & Stojany

POS & Stojany

Design a promyšlená funkce prodejních nebo promo stojanů je naší silnou stránkou. Prodejní stojany navrhujeme v 3D nástrojích, vizualizace tvoříme na základě vašeho reálného prostředí. Garantujeme 100% funkčnost, účelnost a perfektní marketingový dopad. Za naše produktové prodejní stojany jsme obdrželi řadu mezinárodních cen.

Prodejní stojany vyrábíme z nejrůznějších materiálů, v provedení a za použití technologií, které respektující prodejní potřebu konkrétního produktu. Navrhujeme a vyrábíme stojany kovové, dřevěné, plastové, skleněné, plexisklové, interaktivní nebo v kombinacích různých materiálů. Provedení produktových stojanů je pultové, podlahové, závěsné, dočasné, permanentní nebo zcela atypické.

Produktové stojany navrhujeme a prototypujeme v Praze, sériovou výrobu provádíme v moravské pobočce.

Naše výrobní kapacita je v tisících kusů měsíčně. Naše prodejní stojany vyvážíme do všech států EU i do dalších lokalit. Roční produkce se pohybuje kolem 40 000 kusů.

Vybrané realizace

Úvod > POS & Stojany PIKITO

PIKITO

Klient
Pikito a. s.
Segment
Sdílená prodejna
Realizace
2022
O projektu

Unikátní koncept pro společnost PIKITO nabízí na českém trhu novou službu pro e-shopy. Interiér obchodu tvoří regály a gondoly, které se díky svému čistému designu snadno přizpůsobí jakékoliv značce a nechají plně vyniknout různorodý sortiment. Jejich rozložením vzniklo celkem dvanáct prodejních jednotek. Ty poskytují perfektní prodejní prostor i vlastní branding, zatímco náklady na zázemí, sklad i personál mezi sebou prodejci sdílejí.

Oddělené prodejní jednotky se nacházejí po obvodu prodejny. Každou jednotku jsme doplnili dvěma t-boardy. Světelná reklama tak značkám umožňuje zvýraznit svou polohu v prodejně. Zákazník navíc hned u vchodu získá přehled o tom, kde a jaké značky najde, čímž je podpořená orientace na prodejně. Každá značka si navíc může svou jednotku plně přizpůsobit svými propagačními materiály a brandingem.

Celá prodejna funguje také jako výdejna. V uličce se tak nachází ostrůvek se dvěma panely. Na dotykové obrazovce si zákazník najde svou objednávku, kterou může rovnou uhradit pomocí přiloženého terminálu. Pořadí zásilek nakupující uvidí přehledně na obrazovkách u panelů i u pokladen. Ostrůvek dále tvoří čekací zóna se třemi lavicemi a spodními zrcadly pro zkoušení bot. Pro e-shopy s oblečením jsou v prodejně připravené i kabinky.

Díky konceptu mohou online obchody naplno pracovat s emocemi zákazníka a plně využívat in-store marketing. Ve fyzických prodejnách, zejména při čekání na výdejnu, je u nakupujících vyšší pravděpodobnost impulzivního nákupu. Díky zúženému výběru a různorodosti sortimentu navíc zákazníkova pozornost neupadá a nabízené produkty i reklamní sdělení ho tak spíše osloví.

Líbí se Vám tento projekt?

Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny

NEZÁVAZNá poptávka

Podobné realizace

Mohlo by vás zajímat

Světelná reklama Polepy
Copyright © 2022 MORIS design s.r.o.