Hledat
Úvod > POS & Stojany

POS & Stojany

Design a promyšlená funkce prodejních nebo promo stojanů je naší silnou stránkou. Prodejní stojany navrhujeme v 3D nástrojích, vizualizace tvoříme na základě vašeho reálného prostředí. Garantujeme 100% funkčnost, účelnost a perfektní marketingový dopad. Za naše produktové prodejní stojany jsme obdrželi řadu mezinárodních cen.

Prodejní stojany vyrábíme z nejrůznějších materiálů, v provedení a za použití technologií, které respektující prodejní potřebu konkrétního produktu. Navrhujeme a vyrábíme stojany kovové, dřevěné, plastové, skleněné, plexisklové, interaktivní nebo v kombinacích různých materiálů. Provedení produktových stojanů je pultové, podlahové, závěsné, dočasné, permanentní nebo zcela atypické.

Produktové stojany navrhujeme a prototypujeme v Praze, sériovou výrobu provádíme v moravské pobočce.

Naše výrobní kapacita je v tisících kusů měsíčně. Naše prodejní stojany vyvážíme do všech států EU i do dalších lokalit. Roční produkce se pohybuje kolem 40 000 kusů.

Vybrané realizace

Úvod > POS & Stojany PILULKA

PILULKA

Klient
Pilulka Lékárny a.s.
Segment
Lékárny
Realizace
2022
O projektu

Brand Manuál je jednoznačně základem každé firmy. Odvíjí se od něj tón marketingové komunikace, podoba online marketingu i vizuálních materiálů. Ve společnosti, která se stejně jako +pilulka neustále rozvíjí, se Brand Manuál neustále upravuje a jednou za čas se může i celý změnit. V takové chvíli mu musíme přizpůsobit i in-store komunikaci a design provozoven.

Takto jsme novému Brand Manuálu přizpůsobili lékárnu na Senovážném náměstí. Tato změna se týkala především zásuvek postranních regálů a čel nízkých gondol. Stěžejním prvkem celého designu je symbol smajlíka, jež částečně tvoří i znaménko plus, které společnost přidala i k názvu lékáren. Růžové plus vyjadřuje pozitivní zkušenost a smajlík na polepech i ve výloze zase naznačuje, jaký pocit budou zákazníci z nákupu mít.

Základem nového designu se stala výrazná, přesto jemná růžová barva. Ta má v zákaznicích evokovat jemnost a pohodu. Celý interiér je tak kombinací čisté bílé barvy a několika odstínů růžové, díky čemuž se prodejna stává vizuálně čistou a pro zákazníky přehlednější. Nový koncept prezentuje +pilulku nejen jako pouhou lékárnu, ale jako atraktivní místo k nákupu.

Líbí se Vám tento projekt?

Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny

NEZÁVAZNá poptávka

Podobné realizace

Mohlo by vás zajímat

Světelná reklama Polepy
Copyright © 2022 MORIS design s.r.o.