Hledat
Úvod > POS & Stojany
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference
  • POS & Stojany

    Návrh a výroba prodejních stojanů

    Reference

Nechte svůj produkt vyniknout mezi konkurencí.

Podpořte POS komunikaci prodejním stojanem navrženým na míru vašemu produktu, který zákazníky zaujme. 

Prodejní stojany vyrábíme z nejrůznějších materiálů, v mnoha provedení a za použití technologií, které respektují potřeby konkrétního produktu. Navrhujeme stojany kovové, dřevěné, plastové, skleněné, interaktivní i v různých kombinacích materiálů.

Proč právě my?

  • Navrhujeme stojany, které prodávají.
  • Disponujeme vlastním designovým oddělením i výrobou.
  • Vyrobíme prodejní stojan i podle vašeho vlastního designu.
  • Ročně vyrobíme kolem 40 000 stojanů.
  • Prodejní stojany dodáváme do všech zemí EU a dalších lokalit.
  • Používáme celou řadu materiálů, včetně udržitelných.

NEZÁVAZNá poptávka

Vybrané realizace

Úvod > POS & Stojany PILULKA

PILULKA

Klient
Pilulka Lékárny a.s.
Segment
Lékárny
Realizace
2022
O projektu

Brand Manuál je jednoznačně základem každé firmy. Odvíjí se od něj tón marketingové komunikace, podoba online marketingu i vizuálních materiálů. Ve společnosti, která se stejně jako +pilulka neustále rozvíjí, se Brand Manuál neustále upravuje a jednou za čas se může i celý změnit. V takové chvíli mu musíme přizpůsobit i in-store komunikaci a design provozoven.

Takto jsme novému Brand Manuálu přizpůsobili lékárnu na Senovážném náměstí. Tato změna se týkala především zásuvek postranních regálů a čel nízkých gondol. Stěžejním prvkem celého designu je symbol smajlíka, jež částečně tvoří i znaménko plus, které společnost přidala i k názvu lékáren. Růžové plus vyjadřuje pozitivní zkušenost a smajlík na polepech i ve výloze zase naznačuje, jaký pocit budou zákazníci z nákupu mít.

Základem nového designu se stala výrazná, přesto jemná růžová barva. Ta má v zákaznicích evokovat jemnost a pohodu. Celý interiér je tak kombinací čisté bílé barvy a několika odstínů růžové, díky čemuž se prodejna stává vizuálně čistou a pro zákazníky přehlednější. Nový koncept prezentuje +pilulku nejen jako pouhou lékárnu, ale jako atraktivní místo k nákupu.

Líbí se Vám tento projekt?

Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny

NEZÁVAZNá poptávka

Podobné realizace

Mohlo by vás zajímat

Světelná reklama Polepy
Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.