Hledat
Úvod > POS & Stojany

POS & Stojany

Design a promyšlená funkce prodejních nebo promo stojanů je naší silnou stránkou. Prodejní stojany navrhujeme v 3D nástrojích, vizualizace tvoříme na základě vašeho reálného prostředí. Garantujeme 100% funkčnost, účelnost a perfektní marketingový dopad. Za naše produktové prodejní stojany jsme obdrželi řadu mezinárodních cen.

Prodejní stojany vyrábíme z nejrůznějších materiálů, v provedení a za použití technologií, které respektující prodejní potřebu konkrétního produktu. Navrhujeme a vyrábíme stojany kovové, dřevěné, plastové, skleněné, plexisklové, interaktivní nebo v kombinacích různých materiálů. Provedení produktových stojanů je pultové, podlahové, závěsné, dočasné, permanentní nebo zcela atypické.

Produktové stojany navrhujeme a prototypujeme v Praze, sériovou výrobu provádíme v moravské pobočce.

Naše výrobní kapacita je v tisících kusů měsíčně. Naše prodejní stojany vyvážíme do všech států EU i do dalších lokalit. Roční produkce se pohybuje kolem 40 000 kusů.

Vybrané realizace

Úvod > POS & Stojany Pod 7kilo

Pod 7kilo

Klient
Pod 7 kilo
Segment
Hobby
Realizace
2020
O projektu

Zadání pro vytvoření unikátního obchodu ,,Pod 7 kilo,, bylo jasné. Stvořit unikátní In-store design, který by odlišoval obchod s ultralehkým vybavením pro cestování nalehko do města i do přírody. Značka  ,,Pod 7 kilo,, totiž znamená mít nejlehčí výbavu na cesty. Koncept vychází z jednoduchosti, ale důležité účelnosti, stejně jako nabízené produkty. Jednotlivé části obchodu jsou označeny designovými informačními cedulkami v barvě brandu. Pro zvýraznění některých produktů je použitá atypická cedule s polepem a popisem akčního modelu. Zákazníka tak na první moment upoutají akční modely s důležitými informacemi. Kombinace dekorovaného dřeva a kovu, dávají pocit přírodní lehkosti, ale zároveň odolnosti materiálu. Komunikační zóna je navržena v přední části s mapou světa s fotografiemi zákazníků z různých zemí, kteří koupili nějaký produkt. Zákazník tak má možnost vidět, v jaké části světa se koupené produkty používají. V zadní části je navržena klidnější zóna pro vyzkoušení spacáku, nebo bot. I zde se ukázalo, že nejen navrhnout dobře obchod je důležité, ale přinést měřitelné výsledky s přidanou hodnotou.

Líbí se Vám tento projekt?

Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny

NEZÁVAZNá poptávka

Podobné realizace

Mohlo by vás zajímat

Světelná reklama Polepy
Copyright © 2022 MORIS design s.r.o.