Hledat
Úvod > POS & Stojany

POS & Stojany

Design a promyšlená funkce prodejních nebo promo stojanů je naší silnou stránkou. Prodejní stojany navrhujeme v 3D nástrojích, vizualizace tvoříme na základě vašeho reálného prostředí. Garantujeme 100% funkčnost, účelnost a perfektní marketingový dopad. Za naše produktové prodejní stojany jsme obdrželi řadu mezinárodních cen.

Prodejní stojany vyrábíme z nejrůznějších materiálů, v provedení a za použití technologií, které respektující prodejní potřebu konkrétního produktu. Navrhujeme a vyrábíme stojany kovové, dřevěné, plastové, skleněné, plexisklové, interaktivní nebo v kombinacích různých materiálů. Provedení produktových stojanů je pultové, podlahové, závěsné, dočasné, permanentní nebo zcela atypické.

Produktové stojany navrhujeme a prototypujeme v Praze, sériovou výrobu provádíme v moravské pobočce.

Naše výrobní kapacita je v tisících kusů měsíčně. Naše prodejní stojany vyvážíme do všech států EU i do dalších lokalit. Roční produkce se pohybuje kolem 40 000 kusů.

Vybrané realizace

Úvod > POS & Stojany REFIT KONCEPTU DROGERIE TETA

REFIT KONCEPTU DROGERIE TETA

Klient
Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.
Segment
Drogerie
Realizace
2022
O projektu

Na našich konceptech nepřestáváme pracovat ani poté, co se dostanou do provozu. Svět retailu se neustále mění. Stejně jako zákazníci. Aby náš koncept drogerie Teta držel krok s dobou, upravili jsme vybrané části tak, aby více odpovídaly novým potřebám prodejny – tedy zviditelnit dané části v očích nakupujícího.

Sjednocením všech stojanů Dekorativní kosmetiky jsme ucelili vzhled sekce. Ten tak lépe navazuje na celkový design prodejny. Pomocí světelných prvků jsme podpořili komunikaci směrem k zákazníkům, kteří tento sortiment snadněji zaznamenají.

Instalováním bočnic jsme ohraničili regál Zdraví a vyzdvihli jej nad ostatní sortiment. Díky tomu sekce jemně vystupuje. Světelný zelený kříž viditelný ze všech stran podporuje navigaci na místě a zákazníky přiláká i ze vzdálenějších částí prodejny.

V neposlední řadě jsme osvěžili podobu stávajících stojanů pleťové a vlasové péče. K tomu jsme použili nové názvosloví a grafiku. Například barvy na vlasy jsme pomyslně rozdělili podle toho, jaký efekt jednotlivé produkty mají.

„Chci být vidět!“ nebo „Chci perfektní krytí a péči navíc!“, hlásají cedule nad jednotlivými typy barev na vlasy. Již z dálky tak zákazník vidí, kam jít, pokud hledá odvážnější odstín nebo pečující barvu.

Cílem refitu bylo především oživení interiéru prodejny a uzpůsobení konceptu novým trendům. Díky tomu, že původní koncept prodejen Teta je také našim dílem, bylo pro nás i klienta snadnější dané změny provést. 

Líbí se Vám tento projekt?

Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny

NEZÁVAZNá poptávka

Podobné realizace

Mohlo by vás zajímat

Světelná reklama Polepy
Copyright © 2022 MORIS design s.r.o.