Hledat
Úvod > Služby > Facility management

Facility management

Facility management – šetří čas a peníze – kompletně vše online

Servis, správa a údržba prodejen - své požadavky zadáváte velmi jednoduše.

Mějte pod kontrolou veškerý servis, náklady, termíny, fotodokumentace a předávací protokoly online.

  • sdílejte náklady na dopravu s ostatními - je to výrazně levnější! 
  • platíte např. 1/3 dopravy ve chvíli, kdy řešíme servis v lokalitě pro další 3 klienty
  • pokrýváme ČR, SR + EVROPA

Pro koho je program určen?

  • kdo chce výrazně ušetřit náklady
  • pro společnosti s více pobočkami, které nemají kapacity a čas řešit servis a poruchy na pobočkách
  • kdo nechce najímat odborníky na jednotlivé profese

 

Jaký servis je možný? Neomezený, dle Vašich potřeb.

  • zajistíme např. výměnu žárovky, osvětlení
  • poničený pult
  • klimatizaci
  • stavební úpravy (máme vlastní servisní techniky i stavební divizi MORIS construction)
  • další servisní úkony dle Vašich potřeb

 

Zajišťujeme servis např. pro O2, TETA drogerie CZ a SR, Dermacol, Gabriella Salvete, SUPER ZOO, Traficon a další.

 

Servisní úkony nastavíte dle požadavků. 

  • do 24 hod.
  • do 7 dnů
  • do 30 dnů

 

Jak vše funguje?

  • zadání - jednoduché intuitivní zadávání požadavků. Vybíráte z předvolby, vše se doplňuje automaticky.
  • evidence - víte, kdy technik přijede - odešleme automaticky prodejně email o termínu a přibližném času technika.
  • import fotek a plánů k jednotlivým zakázkám - pro upřesnění je možné nahrát fotku či jiný dokument přímo k danému požadavku pro lepší specifikaci a přesnou přípravu na servisní zásah.
  • správa poboček - jednoduše si můžete přidat, nebo změnit svůj seznam poboček včetně veškerých údajů.
  • zobrazení jednotlivých zakázek pro přehlednost a optimalizaci - okamžité zobrazení na mapě, umožňuje optimalizovat trasy a snižovat náklady na dopravu a čas.
  • vyúčtování hotové zakázky - z každé zakázky se generuje report pro přehledné vyúčtování servisu.
  • report fotodokumentace v PDF - ihned v moment vyfocení máte možnost generovat foto report ve formátu PDF pro vaši kontrolu.
  • systém zobrazí, kde přesně se technik nachází - máme plnou kontrolu na vyhodnocení optimálních tras a hlídání Vašich nákladů. V případě komplikací na cestě lokalizujeme technika a kontaktujeme Vás s dobou příjezdu.

 

Hlavní výhody

  • jednoduchý pro-klientský přístup s vlastními právy
  • přehlednost servisních zásahů
  • statistiky a zajímavé ukazatele pro klienta
  • automatický reporting pro klienta
  • profesionální software
  • online přístup ke všem informacím i z mobilního telefonu (fotky, PP ihned po nahrání)
  • systémové zadání, filtry a výstupy

 

Copyright © 2020 MORIS design s.r.o.