Hledat
Úvod > Test > Detaily Pod 7kilo

Pod 7kilo

Klient
Pod 7 kilo
Segment
Hobby
Realizace
2020
O projektu

Zadání pro vytvoření unikátního obchodu ,,Pod 7 kilo,, bylo jasné. Stvořit unikátní In-store design, který by odlišoval obchod s ultralehkým vybavením pro cestování nalehko do města i do přírody. Značka  ,,Pod 7 kilo,, totiž znamená mít nejlehčí výbavu na cesty. Koncept vychází z jednoduchosti, ale důležité účelnosti, stejně jako nabízené produkty. Jednotlivé části obchodu jsou označeny designovými informačními cedulkami v barvě brandu. Pro zvýraznění některých produktů je použitá atypická cedule s polepem a popisem akčního modelu. Zákazníka tak na první moment upoutají akční modely s důležitými informacemi. Kombinace dekorovaného dřeva a kovu, dávají pocit přírodní lehkosti, ale zároveň odolnosti materiálu. Komunikační zóna je navržena v přední části s mapou světa s fotografiemi zákazníků z různých zemí, kteří koupili nějaký produkt. Zákazník tak má možnost vidět, v jaké části světa se koupené produkty používají. V zadní části je navržena klidnější zóna pro vyzkoušení spacáku, nebo bot. I zde se ukázalo, že nejen navrhnout dobře obchod je důležité, ale přinést měřitelné výsledky s přidanou hodnotou.

Líbí se Vám tento projekt?

Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny

NEZÁVAZNá poptávka

Podobné realizace

Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.