Hledat
Úvod > Test > Detaily TCHIBO

TCHIBO

Klient
Tchibo Praha
Segment
Potravinářská výroba
Realizace
2016
Štítky
Prodejní stojany, Point of sale, Prodejní regál, Stojany, Design, Prodejní stojany
O projektu

Zadáním toho projektu bylo vyvinout permanentní stojan na podporu prodeje kávy Tchibo a dalších dvou značek, Jihlavanka a Davidoff. Stojan je určen primárně do moderních prodejen, ale využijeme jeho potenciálu i s klíčovými partnery Tradičního trhu.
Cílem tohoto projektu je primárně zvýšení visibility všech tří značek, spolu s navýšením prodejů klíčových částí portfolia. Součástí zadání bylo navrhnout takový stojan, který jednoduchým způsobem bude prezentovat všechny tři značky.
Při výrobě jsme zvolili dřevěný korpus. Postranní komunikace, která v sobě nese vizuály všech tří brandů, je vyrobena z PET kapsy s tištěným vizuálem. Horní část je řešena laserovaným plexisklem, přichyceným na stojan suchým zipem.

Líbí se Vám tento projekt?

Rádi Vám pomůžeme s návrhem i realizací vaší nové prodejny

NEZÁVAZNá poptávka

Podobné realizace

Copyright © 2024 MORIS design s.r.o.